Facturen & Bonnetjes APP

Wil jij een facturen en bonnetjes APP? Neem afscheid van je papieren administratie met Zuur Administratie & Advies en krijg je eigen facturen & bonnetjes APP.

Je krijgt een factuur onderweg, stopt hem in je zak en een week later is hij weg of onleesbaar. Thuis zoek je naar bonnetjes voor de BTW-aangifte, maar de helft ontbreekt of is verbleekt. Je weet dat je aftrekposten misloopt, maar het kost te veel tijd om alles bij te houden. En dan nog inscannen, mailen, inboeken – het is een eindeloos gedoe. Herkenbaar?

Vooral als je vaak onderweg bent of veel kleine uitgaven hebt. Het resultaat? Stress, gemiste BTW aftrek en een administratie die nooit echt klopt. Dat kan anders, veel slimmer en sneller. Met de juiste tool ben je in seconden klaar.

Waarom je een facturen & bonnetjes APP?
Wij leveren niet alleen de app, maar zorgen dat elke upload perfect verwerkt wordt in je boekhouding. Jij scant met je telefoon, wij boeken het in – automatisch, foutloos en direct gekoppeld. Geen dubbel werk, geen losse bonnetjes, alles staat centraal en is altijd terug te vinden. Je bespaart uren per maand en maximaliseert je aftrekposten zonder extra moeite. De app herkent bedragen en BTW automatisch, dus minder kans op fouten. 

Wil je een factuur sturen naar een klant? Ook dat gaat heel makkelijk met de app. Je pakt je telefoon, selecteert je klant en je maakt in een handomdraai een factuur aan. De app mailt de factuur naar je klant, zodat deze direct bij de klant binnenkomt en voor de betaling zorg kan dragen. Zeg maar dag tegen je ouderwetse handmatige Excel en Word factuurdocumenten.

Als je kiest voor Zuur Administratie & Advies, dan kan je rekenen op de volgende voordelen:  

 

Moderne aanpak

Geen papieren mappen meer! Scan en upload je bonnetjes en facturen in een paar seconden via onze bonnetjes APP. Zo is alles digitaal en altijd overzichtelijk.

 

Fiscaal voordeel

We hebben veel fiscale kennis om jouw belastingaangiftes te optimaliseren. Zo betaal je minder belasting en hou je meer over.

 

Toekomstgerichte coaching

Wij onderscheiden ons met toekomstgerichte coaching voor ondernemers. Zo kijken we samen vooruit in sturen daarop in plaats van enkel in de achteruitkijkspiegel.

 

Volledige ontzorging

Van administratie tot loonadministratie, jaarcijfers en belastingaangiften, wij regelen alles. Zo kan jij je focus leggen op het ondernemen.

 

Bespaar tijd

Bespaar met onze diensten voor jezelf veel tijd. Meer tijd voor jou die je kan spenderen aan je klanten of aan je gezin.

 

Groei met je bedrijf

Met onze toekomstgerichte begeleiding maak jij betere keuzes die jouw bedrijf sneller en verder laten groeien dan ooit tevoren.

 

Flexibel

We raden Yuki aan als boekhoudpakket, maar zijn flexibel als jij liever een ander pakket gebruikt.

 

Maatwerk

Geen ondernemer en onderneming is precies hetzelfde. Wij bieden daarom maatwerk, zodat je precies krijgt wat past in jouw situatie en bij jouw bedrijf.

 

Betaalbaar

Je betaald een vaste prijs op basis van een abonnement, zodat je altijd weet waar je aan toe bent, in plaats van uurtje factuurtje met verrassingen achteraf.

Maak nu een afspraak
Een supersimpele app die werkt op iOS en Android, met directe upload en veilige opslag. Elke factuur of bonnetje wordt binnen 24 uur verwerkt en gekoppeld aan je administratie. Je krijgt een overzichtelijk dashboard met al je uitgaven, filterbaar op categorie of periode. 

Automatische BTW-berekening voor terruggave van betaalde BTW – alles gaat automatisch. En natuurlijk krijg je van ons persoonlijke support als je ergens tegenaan loopt. Met onze app heb je geen installatiegedoe, gewoon inloggen en starten. Probeer het zelf tijdens een intakegesprek. Vraag nu je gratis afspraak aan en ontdek hoe makkelijk administratie kan zijn!